본문 바로가기
Pop/머라이어 캐리

머라이어캐리 I'll Be There - (뮤비/가사/번역/해석)

by lasua 2016. 4. 20.
반응형



앨범

 Mariah Carey

장르

 팝, 알앤비

발매

 1990

배급

 Sony Music


lyrics

You and I must make a pact

당신과 나는 약속을 해야 해요 


we must bring salvation back

우린 구원을 다시 가지고 와야 해요


Where there is love, I'll be there

사랑이 있는 곳에 내가 곁에 있을게요 


I'll reach out my hand to you

내 손을 당신에게 내밀고


I'll have faith in all you do

당신이 하는 모든 걸 믿을게요


Just call my name and I'll be there 

그저 내 이름을 불러요 내가 곁에 있을게요 


I'll be there to comfort you

당신을 위로하기 위해 곁에 있을게요 


Build my world of dreams around you

당신 주위로 내 꿈의 세상을 짓고


I'm so glad that I found you

당신을 알게 되어서 너무 기뻐요 


I'll be there with a love that's strong

더 강한 사랑으로 내가 곁에 있을게요


I'll be your strength, I'll keep holding on 

당신의 힘이 되고 굳건히 있을게요 


Let me fill your heart with joy and laughter

당신의 마음에 기쁨과 웃음으로 가득 채우고 


Togetherness, well that's all I'm after

그런 후에 함께 하는 거죠


Just call my name and I'll be there 

그저 내 이름을 불러요 내가 곁에 있을게요 


I'll be there to protect you with an unselfish love that respects you

당신을 존경하고 이기적이지 않은 사랑으로 당신 곁에 있고 지켜줄게요  


Just call my name and I'll be there 

그저 내 이름을 불러요 내가 곁에 있을게요 


I'll be there to comfort you

당신을 위로하기 위해 곁에 있을게요 


Build my world of dreams around you

당신 주위로 내 꿈의 세상을 짓고


I'm so glad that I found you

당신을 알게 되어서 너무 기뻐요 


I'll be there with a love that's strong

더 강한 사랑으로 내가 곁에 있을게요


I'll be your strength, I'll keep holding on 

당신의 힘이 되고 굳건히 있을게요   


If you should ever find someone new

당신이 새로운 사람을 알게 된다면 


I know he'd better be good to you

그 사람이 당신에게 잘해야 될 거라고 생각해요


'Cause if he doesn't, and I'll be there 

왜냐면 잘하지 못한다면 내가 곁에 있을 테니까요


Don't you know, baby, yeah yeah

당신은 알지요


I'll be there, I'll be there, just call my name

그저 내 이름을 불러요


And I'll be there 

내가 곁에 있을게요


I'll be there baby, you know, 

내가 곁에 있을게요 알잖아요 


I'll be there, just call my name

그저 내 이름을 불러요


And I'll be there 

내가 곁에 있을게요


Just look over your shoulders, 

그저 당신의 어깨 너머로 한번 봐요 


just call my name and I'll be there 

내가 곁에 있을게요






반응형